onsdag 7 oktober 2009

Bio

Idag är jag trött, steg upp kl.05.15 för att åka och träna innan jobbet. Skulle möta upp en vän på gymmet men strax innan jag skulle åka får jag ett sms där hon skriver att hon inte kommer för hon har sovit dåligt hela natten. Bestämmer mig för att också skippa morgonträningen, träningsvärken från måndagens boxpass är inte liten om man säger så, och med tanke på att jag haft problem med ryggen kanske ev lite lugnare träningsvecka med endags fyra träningsdagar kan vara en bra grej att testa.

En ytterligare för del med att hoppa över tränigen är att jag slipper släpa på en ryggsäck med svettiga träningskläder, handuk m.m när jag ska på bio ikväll. Ska se filmen Inglourios bastards, som jag ser fram emot. Sällskapet till filmen får vi se hur det blir, är nämligen en person som jag inte alls känner. Träffades ute på krogen för några veckor sedan har har inte träffat honom varken innan eller efteråt. Får väl se vad han är för en filur.

Inga kommentarer: