fredag 2 oktober 2009

Fredag 2 Oktober 2009

Idag ska jag på planeringsdag med jobbet. Ska bli skönt att vara ifrån kontoret en hel dag.

Nu sitter jag i köket, har precis ätit lite ypughurt med flingor. Ha min ena katt Sixten i knät. Han är lite lustig för han har fått in en ny runtin. Varje morgon när jag sitter och äter frukost så blir han jättekelig. Han ska ligga i mitt knä och bli klappad. Sån här är han inte alls lika ofta senare på dagen. Vet inte om han kanske försker då mig att inte åka till jobbet utan stanna hemma med dem istället, vilket jag gärna hade gjort!

Nä, nu ligger han och strycker huvudet på köksbordet, så jag frå väl börja klappa honom igen!

Ha en underbar fredag!

1 kommentar:

Nillano sa...

Trevlig dag! Och ha en toppen helg! Glöm inte att det är World Ostomy Day imorgon! Kram