torsdag 1 oktober 2009

Lovely!

Mår så bra just nu! Har tränat mitt absoluta favoritpass och det gör så gott!!! Var helt dödstrött förut på jobbet. Satt och skrev på datorn med ögonen stängda, så trött var jag!!!
Men så tog man sig till träningen och plötsligt var energin på topp! Det är det många missar med träning, att man får energi när man gör den, även om man är trött innan.

Förstår om många tycker att jag tjatar om min träning hela tiden, men just nu är den extremt viktig för mig. Känner verkligen sådan skillnad den jag, mår verkligen otroligt bra! Visst är magen som den är, vilket inte alltid är så där jättebra. Men när jag tränar blir jag lycklig! Går inte riktigt att beskriva hur skönt det faktiskt är.

På väg hem från träningen hämtade jag upp ett paket från H&M, hade beställt tolv bh:r. Eftersom de i princip tydligen vägrar att sälja min bh storlek i affärerna fick jag beställa på nätet, för där fanns den ju, Tror det var fyra eller fem av bh:rna som jag vill ha. Men så många får jag inte köpa, det har jag verkligen inte råd med även om det är bra priser på dem. Men måste spara, hade så otroligt mycket räkningar denna månaden så hoppas på att klara mig runt överhuvudtaget. Dessutom måste jag ju spara så att jag har något att leva på när jag är i Thailand!!!

Den som spar han har!!

Inga kommentarer: