onsdag 21 oktober 2009

Onsdag 21 Oktober 2009

Denna dagen började inget vidare...
Vaknade vid kl.01 i natt med ont i magen. Kändes precis på samma sätt som när jag haft stopp. Blev såklart jäkligt rädd p.g.a att det faktiskt gjorde väldigt ont, och utifrån att jag inte ville att det skulle bli lika akut som när jag åkte ambulans in i somras så ringde jag mamma och bad henne köra mig in till akuten.

Att ringa det samtalet är så otroligt dubbelt, å ena sidan vill jag inte sitta hemma och ha ont, å andra sidan vill jag inte bli inglad på sjukhus (igen!) och troligen bli tvungen att opereras.

På väg in till sjukhuset gick dock det onda över. Och istället för att åka till akuten så åkte jag hem till mamma och sov vidare....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att det gick över på vägen! Hoppas du mår bättre idag! Kram