lördag 10 oktober 2009

Lördag 10 Oktober 2009

Så var det lördag kväll och är så otroligt glad att det inte är söndag!

Igår firades en kompis som fyllde 25 år, var riktigt trevligt. I vanliga fall är jag ju oftast ute på lördagar och så är man bakisseg hela söndagen, men denna helgen har man ju söndagen kvar och jag kommer då vara pigg och fräsch! Nackdelen med att gå ut på en fredag är dock att jag missade fysträningen idag, och är ju bara två sådana pass per vecka så är ju rätt surt!

Kan dock erkänna att jag vaknade vid kl.08 i morse och tyckte att jag mådde rätt bra och tänkte att jag skulle träna i alla fall. Men när klockan ringde en timme senare insåg jag att det nog inte skulle vara så klokt. Inte så smart att påfresta kroppen och hjärtat så när man är bakis. Och med facit i hand så var det nog tur! Var vaken ett par timmar med däckade i sängen igen sen, trött som en gnu.

Sen så har jag varit en sväng på ikea, köpt en lampa att ha i fönstret i vardagsrummet. Är ju så jäkla mörkt på kvällarna nu!

Har ni haft det bra?

(Och nej, jag tänker inte gå in på det faktum att Sverige förlorade matchen mot Danmark - faaaan!!!)

Inga kommentarer: