tisdag 27 oktober 2009

Tisdag 27 Oktober 2009

Tisdag, då jobbar jag som vanligt lite senare. Och ikväll blir det förhoppningsvis ett pass box.
Igår körde jag ett Mixed Challange pass, var en specialpass insatt endast en gång. Var lite box och styrkeövningar blandat, ganska jobbigt men kul. När passet var slut var jag och några vänner dock mer träningssugna så vi stannade kvar och körde bodyattack som är ett konditionspass. Måste säga att detta var ett väldigt skönt sätt att starta veckan.

Vet att jag skrivit om det för, men jag mår så sjukt bra av att träna! Jag kan vara jättetrött och seg innan pass, men en stund in i träningen så är jag piggare än vad jag varit på hela dagen och det känns som om man är hög på endorfiner! Nyckeln är ju att hitta en träningsform som man själv gillar! Och senatt min träning ofta kombineras med att jag träffar mina vänner gör ju det betydligt roligare att ta sig dit. Och det är också ett tips, ta tag i en vän som kan tänka sig att prova samma träningsform som dig, gör det som ett sätt att umgås. Och har man bestämt tid och plats med någon annan så blir det mycket svårare att dra sig ur det när orken tryter efter jobbet. Och när man väl är van med att träna regelbundet så går det av bara farten!

Inga kommentarer: