söndag 25 oktober 2009

Söndag 25 Oktober 2009 - Underbar helg!

Så har helgen kommit och gått!
Har varit riktigt skönt. I fredag hade jag filmkväll med en kompis, såg "State of play", den var helt ok. Lördagen börjades som vanlig ordning med ett skönt träningspass och sedan var jag hemma tvättade och tog det lugnt, och på kvällen bar det av till en förfest. Jag hade dock bestämt mig för att vara nykter så drack vatten medan de andra drack bubbel. Och när de åkte iväg till krogen så åkte jag och köpte lite godis som jag sedan låg i sängen och åt samtidigt som jag kollade på film.

Idag har jag varit med mamma i stan som smakråd, var mycket trevligt. Hinner knappt träffas nu för tiden känns det som. Väl hemma tänkte vi hälsa på mina bröder och brorsbarn (de bor nästan grannar). Började med att ringa på hos den ena, men där var ingen hemma, så då gick vi till min andra bror och där satt alla samlade. Busade med min brorson en stund och sedan gick jag hem och städade. Hade tänkt träna pump men var öm i ryggen så blev vilodag istället. Men har fått städat lite i alla fall, vilket är skönt att ha gjort, även om jag kanske kunde städat ännu mer.

Jag är i alla fall mycket nöjd med min helg, hur har ni haft det?

1 kommentar:

Nillano sa...

Låter som en toppen helg. Sknöt att ladda batterierna =)
Hoppas veckan börjat bra?!
Min helg har varit bra den med, mer uppdatering finns hos mig :D
Kram på dig!