söndag 11 oktober 2009

The one and only

Ibland mår jag bra, så jäkla bra, av helt oförklarliga skäl.

Trots tarmsjukdom, bortopererad tjocktarm, bråttom till toa (inkl detaljer jag ska bespara er), ett ensamt hjärta, höst o.s.v så är idag en sådan dag då jag bara känner mig lycklig. Finns massa saker jag skulle vilka ändra på, men hur som helst så har jag min kropp som på många sätt mår bättre än på länge, min underbara fina familj, mina vänner, min träning och mina vackra katter! Så istället för att fokusera på vad jag inte har, på vad som skulle kunna vara bättre så fokuserar jag idag på allt jag faktiskt har och allt som är bra!

Och idag är det Chesney Hawkes "The One And Only"

I am the one and only
Nobody I'd rather be
I am the one and only
You can't take that away from me

1 kommentar:

Pernilla sa...

Måste fråga dig, hur funkar din IRA såhär långt efter operationen? Jag opererades förra veckan i onsdags å tiden från det har inte alls varit en dröm än sålänge. Men nog ändå ganska ok. går på toa var 3:e timme ungefär, även på natten, men det har ju bara gått en vecka så det känns ok. Men jag är väl mer orolig att det ska hålla i sig så, men det kanske det inte gör? Det jobbigast just nu är nog att baken gör otroligt ont trots olika smörjmedel för att skydda, känns som jag (ursäkta mig) skitit ut fotbollar, flera på raken typ.