måndag 12 oktober 2009

Måndag 12 Oktober 2009

Morrn morrn!
Så var det ny vecka och måndag igen! Riktigt skönt faktiskt. Inte så mycket planerat för denna vecka än, förutom det vanliga; jobb och träning då. Dessutom ska jag på fredag hem till en vän/kollega tillsammans med en annan vän/kollega. Det ska bli kul av flera anledningar: Att jag får umgås med två goa tjejer, att vi ska göra smycken (första gången för mig), att jag ska få se hennes hem för första gången, att jag ska få träffa hennes tre katter för första gången.
Förra veckan blev en väldigt lugn träningsvecka, vilket nog var bra för min kropp. Gårdagens bodypump gick inget vidare för jag gick ut efter tredje låten. Hade ont i min mage på det där stället det gör ont när det blir stopp (vissa vet vad jag talar om, andra får helt enkelt försöka föreställa sig). Gjorde inte alls särskilt ont och jag har haft det många gånger förr. Skillnaden igår var att jag liksom inte kunde koppla bort det i hjärnan och fokusera på träningen så som jag brukar kunna. Tror det är efter den gången i somras som jag akut fick åka in med ambulans mitt i natten som spökar i min hjärna. Dels är jag evigt trött på sjukhus, del så är jag såklart rädd att det ska bli så igen för vet att de denna gång i så fall kommer att operera mig.
Men nu är det ny vecka, nya tag och fullt ös som gäller!

Inga kommentarer: