tisdag 8 december 2009

Tosdag 8 december 2009

Ja, som ni kanske förstår är jag fortfarande i valet å kvalet kring om jag ska ha kvar bloggen...
Får se hur det blir.

Helgen var i alla fall mycket bra! På lördagen var jag en sväng på fitnessfestivalen på förmiddagen, fick köpt ett par kilo protein. Köpte ett protein jag inte haft förut och rent smakmäässigt är jag nöjd för var betydligt godare än det förra jag hade. På kvällen var jag på middag med de fina girlsen, var mycket trevligt och jag häll mig helt ifrån alkoholen. Drack inte ens ett glas vin!

På söndagen blev det en riktig slappardag. Sov till halv ett (eller sov väl mest till och från). Hade tänkt städa lägenheten riktigt ordentligt men blev inte av. Blev lite disk å dammsygning å sånt bara. Fick hängt upp en julstjärna och så. På något sätt lyckades dagen bara försvinna och innan jag hann reagera var klockan redan 17 och det började bli dags att ta sig iväg till träningen. Efter det trodde jag att jag skulle tvätta, men hade tydligen bokat fel. Istället för söndagskvällen hade jag råkat bokat tvättid till lördagen, vilket inte alls var meningen. Och eftersom den enda tvättiden jag kan på på vardagar är den sista som är kl.18-22 så fick jag bokda den enda sådana som fanns innan nästa helg och det är idag. Så denna kväll ska ägnas åt tvätt, kul! Så hinner inte med nån träning idag.

Annars är det vl som vanligt i stort sett, huvudet upp och fötterna ned.

Inga kommentarer: