torsdag 3 december 2009

Torsdag 3 December 2009

I`M ALIVE!!!
Blev visst nästan en veckas bloggpaus, har funderat lite kring om jag ska ha kvar bloggen eller ej. Sen så hade det helt enkelt blivit så senaste veckan att jag inte skrivit något helt enkelt, så kanske skulle göra så att jag lägger ner bloggen helt enkelt...
Men vad har hänt sedan sist då? På fredagskvällen var det utgång med några vänner, vilket var kul. På lördagen var jag på invigning på en kompis salong och på kvällen var jag på 30-års fest. På söndagen var det släktträff som gällde. Kan säga att jag var helt slut när jag väl kom hem från släktträffen, hade ju knappt haft en lugn stund på hela helgen...
Veckan har börjat så som den brukar, d.v.s jobb jobb jobb, och träning träning träning träning. Igår var jag duktigt och tog mig iväg och simmade, vilket jag egentligen tycker är riktigt trist, men är bra träning. Trodde att jag inte skulle stå ut med tristessen längre än 5 minuter, men lyckades tvinga mig kvar tills jag hade simmat 1 km totalt.
Idag är det torsdag så det är som vanligt veckans bästa träningspass som gäller - FYS!!!
Första advent har hunnit komma å gå, något direkt pynt hade det dock inte blivit hemma. Skulle behöva köpa lite grejer egentligen, men har ett väldigt sparbeting inför Thailandsresan så känns inte aktuellt tyvärr. Får göra vad jag kan med de medlen jag har. Måste bara ta mig tid att pilla lite med min lägenhet, känns som om dagarna rusar förbi!!!
Hur är det med er?

1 kommentar:

sakke sa...

Bloggen kräver ju sin tid. Om man vill att den ska vara intressant måste man väl uppdatera rätt så ofta. Och du verkar ju ha fullt upp hela tiden så det är starkt att du hinner med bloggen ens. Men känn dig aldrig tvingad att blogga. men vad ska läsa då istället? :)