fredag 18 december 2009

ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Den här veckan har varit tung och har känts evighet lång! Tror det var länge sedan jag behövde helg så mycket som jag gör nu. Och sen så ska jag ju vara ledig mellan jul och nyår också, underbart! Då arbetssituationen är ganska tung just nu så tror jag det börjar påverka min ork och mående. Är verkligen jättetrött men förstår inte varför. Inatt sov jag bättre än vad jag gjort på länge. Klockan strax över 04 när jag vaknade första gången! Måste vara rekord för mig!

Ikväll är planen mys med en vän, blir thaimat och "Flickan som lekte med elden" tänkte vi.
Blir dessutom träningsfritt. Jag har tränat någonting varje dag denna veckan så blir vila idag. dessutom hade det senaste tiden känts som om jag bara blir svagare istället för starkare, så behöver kanske vila lite. Känns också som om jag håller på att bli sjuk, vore väl typiskt att bli det lagom till julledigheten...

På lördag ska jag fira jul med familjen. Mamma jobbar ju dag på julafton och mina bröder ska fira julafton tillsammans med sina fruar/flickvänners familjer. Vart annat år samlas via alla syskon och syskonbarn på julafton, vart annat år är de medmina svägerskors familjer.

Ska bli en lugn och skön helg vilket är precis vad jag behöver just nu!!!

Inga kommentarer: