fredag 4 december 2009

Fredag 4 december 2009

Idag är det FREDAG och det gillas! Ska bli helt underbart med helg! Förra helgen hade jag fullt upp hela tiden och det är en del inbokat även denna helgen, men inte lika mycket. Ikväll blir det eventuellt träning, har inte bestämt mig än. Imrogon ska jag gå och kolla fitnessfestivalen och på kvällen blir det middag med ett gäng trevliga tjejer. Jag ska ansvara för efterrätt så får nog ta och göra den redan idag och jag ska hinna. På söndag har jag ingenting inplanerat (förutom den vanliga tvättiden) och det känns väldigt skönt!!

Ska ni göra något kul i helgen?

2 kommentarer:

TesseT sa...

samma som dejje:)

sakke sa...

Hade tänkt att göra en del kul i helgen. Är bjuden till födelsedagskalas idag och fiskedag i morgon. Men Hoppas bara att huvudvärken släpper som jag haft sen igår. Annars blir det att slappa hemma.... är ju bara ledig nästan en vecka till :)