onsdag 30 december 2009

Framsteg

Det går framåt må jag lova!!! Är full fart framåt här! En stor andledning till att det går så mycket fortare denna gång är nog att det inte rotat runt lika mycket i magen och är väl inte lika irriterat och svullet där inne nu antar jag.

Svullnaden om magen är redan borta och det gör knappt alls ont. Fick köpt mig en nyårsklänning idag också! Det jag mest märker av är att jag får ont i ryggen när jag går och står länge. Är väl för att ryggen är den som håller upp bålen nu när magmusklerna är avskurna igen...

Imorgon är det sista dagen på detta året, ett år som haft mycket tufft och mycket bra. Jag har varit inneliggande på sjukhus sju gånger, operarats två gånger, haft lunginflammation, lärt känna massa nya härliga människor, förlorat och återfått en vän, kommit igång med träningen och nu även tvingats avbryta den igen...

Jag hoppas på att år 2010 har massa bra att ge mig! Fortsatta roliga äventyr med mina härliga vänner, bra arbetssituation, en underbar Thailandsresa, en förbättrad hälsa, ordentligt med träning och vem vet, kanske även kärlek...

Inga kommentarer: