tisdag 3 november 2009

Tisdag 3 November 2009

Det är alltså ny månad igen, en tråkig sådan i stort sett. November? När jag tänker på november tänker jag mest på kyla, grått och regn. Men precis som allt annat så blir det väl vad man gör det till.

Helgen då, hur var den? Fredagens utgång blev nog varken bra eller dålig, bara mest konstig. Förfesten var i alla fall lyckad. var ett trevligt gäng på cirka 12 personer. Jag hade bakat hallonkladdkaka som serverades med grädde till. Sedan bar det av ut och där blev det lite turbulent på olika sätt. Jag lämnade det stället vi var på av en anledning jag inte tänker gå in på här, men som kändes rätt i stunden. Dagen efter kunde jag dock känna att det var tråkigt att man missat att umgås med så många av dem som var där då man gick tidigare. Men men, så kan det gå!

Lördagen gjorde jag nästan ingenting, söndagen däremot var betydligt mer händelserik.
Började söndagen med att tvätta, sedan tränade och solade jag. efter det var vi några som gick och satte oss på en krog och åt mat och kollade guldmatchen mellan IFK och AIK, den gick ju dock inget bra...

På kvällen åkte jag och en vän till operan för att se musikalen Guys and Dolls, vilket vi gjorde till en början. Men sen så blev det som det blev - vilket jag kommer berätta mer om i nästa inlägg (tänkte att jag skriver det separat så jag lätt kan länka det till rätt underkategori såsom min sjukdom , IRA och så).

Inga kommentarer: