lördag 14 november 2009

Lördag 14 November 2009

Blev nästan chockad när jag skrev dagens datum, 14 NOVEMBER!!! Vart tog tiden vägen?
Denna veckan har sprungit förbi, har haft GALET MYCKET att göra på jobbet så det har gått alldeles för fort och har inte fått gjort alls så mycket som jag önskar. Har lite svårt att jobba över också för de flesta dagarna måste jag ge mig av direkt när jag slutar, eller ett par minuter tidigare för att hinna träningen - då jag inte har någon bil måste jag ju passa de jäkla busstiderna. Men på måndag tänkte jag nog köra ett morgonpass styrka så då ska man väl kunna vara kvar på jobbet lite längre.

Är verkligen riktigt tur att jag inte blev sjuk förra helgen, så som flera vänner blev. Vet inte hur det skulle hag gått på jobbet i så fall. Massa utredningar som måste göras. Och jobbar man med myndighetsutövning så finns det inga ursäkter för att saker dröjer. Vi fick t.o.m till oss att en ev. epidimi av svininfluensan inte var skäl nog att saker skulle dröja. Hade ju varit intressant hur de tänkt att utredningar skulle bli gjorda och beslut skulle tas om alla på hela enheten hade blivit sjuka. Som tur är så har ännu ingen på jobbet blivit drabbad av svinet!

Ikväll blir det en spontanutgång här på hemmaplan, så får ta och rycka tag i mig själv, hoppa in i duschen och sen se om man hittar något att ha på sig.

1 kommentar:

Therese sa...

Ha det nu riktigt kul ikväll trots att jag inte e med ;) Akta dig för svinen, har hört att dom rör sig i Kungälv!!!!