söndag 15 november 2009

Söndag 15 November 2009

Blev en alldeles lagom utgång igår, lagom med alkohol och var ute lagom länge. Jag och M kände oss dock äldst på stället, vilket vi troligen var också, men vi hade kul ändå! Var lite roligt när vi skulle gå in och de tjejerna framför oss fick visa leg och när vi kom fram till vakten så vinkade han bara förbi oss. "Vill du inte se våra leg" sa vi och skrattade! Så kan det gå när man är på 18-års ställen tio år försent.

Nu ligger jag här i sängen, har inte kommit upp än. Jag tar vara på veckans enda sovmorgon! Katterna ligger bredvid mig och skojbråkar och tvättar varann om vartannat. De är så fina och goa, vad skulle jag ta mig till utan dem! Lite dåligt samvete har jag dock för att jag varit hemma så lite hos dem det senaste.

Idag händer det nog inte mycket, har tvättid så ska roa mig med det - som vanligt på söndagar. Ska nog dubbelkolla vilken tid jag bokade för missar jag den är det kört!! Finns aldrig några tider på vardagarna som fungerar för mig och kan inte vänta med att tvätta till nästa helg. Sen så ska jag till Ikea en sväng för att lämna tillbaka en lampskärm som jag köpte för ganska länge sedan. Den är fin, men den passar tyvärr inte på lampfoten jag har. Jäkligt irriterande, så måste väl köpa nytt alltihop då. Det går tyvärr inte ihop med min sparbudget inför Thailand. Har några saker jag verkligen skulle behöva köpa, men måste samtidigt se till att spara 2000 kr per månad. Fattar verkligen inte vart alla pengar tar vägen!!!??

Inga kommentarer: