tisdag 17 november 2009

Tisdag 17 November 2009

Vet varken upp eller ner, gällande så mycket - ja det mesta faktiskt. Förutom min familj, de vet jag i alla fall alltid var jag har!

Har till och med svårt att bestämma mig om jag ska träna idag. Hur svårt val kan det vara?? Antingen hänger jag med Karin & Karin till gymmet som är här där vi jobbar. De ska köra spinning i en timme, men då jag hatar spinning tänkte jag att jag kanske kunde köra lite egen konditionsträning. Samtidigt känns det lite trist att köra det där, för där känner man verkligen ingen annan som tränar antagligen och är alltid kul att kunna växla i alla fall ett par ord men nån. Sen så är jag jäkligt sugen på att komma hem efter jobbet idag, för åker jag och tränar först är jag inte hemma förrän vid kl.21. Vilket inte är så ovanligt för min del, men idag längtar jag faktiskt hem.

Kanske skulle ta och skippa träningen idag. Imorrn blir det simning om jag får med mig något sällskap, eller så blir det nog bodypump.

Ja som sagt, allt är upp och ner nu och verkar ju inte ens kunna ta ett simpelt beslut, men så här är väl kanske vissa dagar. Hoppas i alla fall att det rättar till sig snart och jag känner mig mer glad istället för så här likgiltig som jag gör just nu...

Inga kommentarer: