onsdag 18 november 2009

I´m the lazy one


Lat, så fruktansvärt lat är jag! Illa, måste rycka tag i mig själv. Tror jag varit så lat den senaste tiden för att humöret inte är riktigt vad det borde vara. Ingen aning varför det är så egentligen. Lite sol hade nog inte skadat i alla fall, eller ljus för den delen. Kändes i alla fall lite bättre efter pumpen idag, men inte har jag fått något gjort när jag kom hem ändå. Måste se till att ta tag i det efter träningen i morgon, för vill inte ägna hela helgen åt att städa, räcker bra med att tvätta!


I morgon blir det en heldag från kontoret, på gott och ont. Skönt att vara därifrån, men samtidigt grymt stressande för har massor att göra. På förmiddagen blir det studiebesök på ett boende, sedan blir det lunch i stan med en vän som jag inte träffat sedan i mars (då vi lunchade ihop senaste), ska blir riktigt kul att träffa honom. På eftermiddagen blir det föreläsning eller vad man ska kalla det. Ännu en halvdag om nationella riktlinjer inom beroendevården. Något som borde vara hur intressant som helst, men tyvärr brukar vara ett riktigt sömnpiller!




1 kommentar:

sakkier sa...

Hej hopp. Du är inte ensam om att vara lat... det ligger väl i människans natur :) men det är samma sak varenda höst.. man blir inte piggare av det här eviga regnandet. Hoppas att du har haft en trevlig dag idag! Det har inte jag haft... en städdag hemma som jag skjutit upp hela tiden :) men då kan man ha en ledig helg istället!