onsdag 18 november 2009

Onsdag 18 November 2009

Känner mig fortfarande ganska likgiltig till saker och ting, samt till människor och relationer, men det blir säker bättre snart. Får försöka se fram emot Thailand!

Förresten, fick just reda på att Nike´s convent i Stockholm i slutet av januari är för ALLA och inte bara instruktörer, tro att jag blev sur!!! Vore så sjukt kul att följa med på, men kostar närmare 2000 kronor bara för att deltaga så är ju helt omöjligt då jag måste spara varenda krona jag kan för att överleva i Thailand Jaja, nästa år kanske, vad är väl en bal på slottet... (den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!)

Beslutade igår att helt skippa träning, vilket var väldigt skönt! Låg hemma i soffan och gjorde inte många knop. Hade verkligen behövt städa, men nöjde mig med att laga mat till lunchen idag. Sen så låg jag och kollade några avsnitt av danska paradise hoteltv6 play. Visst, är egentligen ett riktigt skitprogram, men alldeles perfekt när man inte orkar tänka och bara vill skingra tankarna.

Idag blir det nog dock ingen simning, inte fått med mig någon att simma med. Och känner jag mig själv rätt så går jag väl upp ur bassängen efter 10 minuter om jag är där själv, så är nog bättre att satsa på bodypump idag.

Keep fighting, keep dreaming

Inga kommentarer: