måndag 1 mars 2010

Måndag 1 Mars 2010

NY MÅNAD, NY VECKA, NY DAG!
Detta är mars månad, månaden då våren ska komma, månaden då finaste min fina vän Therese fyller 29 år, min nyfunna vän Maria fyller 30 år, det är 14 år sedan pappa dog, men det finns en sak som ska göra denna månaden till en bra månad, en månad bättre än alla andra månader. En månad att minnas, en månad att glädjas över (självklart gläds jag även åt mina vänners födelsedagar) nämligen att jag och tre vänner åker till Thailand!
Det ska bli så underbart, så välbehövligt och så galet bra!!! Att i tre veckors tid kunna njuta av vacker natur, värme, hav, bad, buckets, vänner, nya glada människor, god mat och mycket mer!
9 dagar kvar!
Idag jobbade jag inte över, kände att jag vägrade, var tvungen att ta hand om mig själv också, även om det fortfarande är galet mycket att göra på jobbet. Men åkte och tränade istället, blev ett riktigt skönt armpass och 30 min crosstrainer - en bra dag. Sen så har jag varit och handlat mat som jag nog ska klara mig på tills vi åker.

1 kommentar:

Maria Öberg sa...

Som du behöver den här resan! Har märkt på hela dig på sista tiden att du behöver en paus o hämta energi! Du har gått igenom mycket och kämpar på jobbet. Skönt att du får åka iväg snart!!!!
Kram