lördag 27 mars 2010

Koh Phi Phi - del 2

Jag och Therese ar alltsa tillbaka pa Phi Phi sedan i tisdags, vi trivs bra har. Denna gangen tog vi dock ett dyrare hotell da vi borjat vanja oss med att ha ac pa rummet! Ar valdigt nojda med vart hotell med en go pool och stranden 50 meter bort.


Imorrn ska vi dock aka harifran. Blir ett dygn i Phuket innan vi tar oss vidare till Bangkok. Och sent pa onsdag aker vi hem... Kanns ruttet att aka harifran, men ska bli kul och traffa familj, vanner och katterna. Dessutom sa har min kara familj tapetserat och malat mitt kok nar jag varit har sa det ska bli spannande att se resultatet! Det jag dock, inte pa nagot satt saknar ar att borja jobba igen. Men far val forsoka se jobbet som ett satt att komma tillbaka hit igen! Alskar Thailand!

Kommer sakna att ata frukost med denna typ av utsikt!

1 kommentar:

sakke sa...

Vem skulle tacka nej till denna utsikt varje morgon. inte jag iaf.. :)
Kul att höra att allt går bra!