måndag 1 mars 2010

KENT konserten

För er som inte kommer se turnen, eller er som aldrig sett Kent. Detta är den finallåten de kör nu för tiden - en grymt bra låt! Denna låt är aldrig lika dan live som albumversionen är, de kör nämligen en förlängning av den, och min bror berättade att de har några olika verser som de kör då. Denna gång var den dock extra unik, för de ändrade även refrängen i låten och den blev verkligen grymt bra!

Här har ni den ena av de nya/tillagda verserna - sååå bra!


Det jag vill ha kan inte köpas
Inte stjälas, fås till låns
Det jag vill ha kan inte ägas
Det är så mycket större än så
Jag kastar pappersplan från höghus
Mot ett isberg gömd i snön
Jag måste tro att det kan hända
Jag måste drömma min egen dröm
För du och jag ska aldrig dö
Nej du och jag ska aldrig dö

Lyssna och njut!



Inga kommentarer: