torsdag 3 juni 2010

Underbar dag igen

Både onsadgen och torsdagen har varit helt underbara dagar. Efter att hela helgen och början på veckan mått riktigt piss, för att uttrycka sig milt så börjar det kännas bättre. Helgen var mest full av tårar, som ajg antagligen samlat på mig under många år. Mycket tankar, sorger och händelser som behöver bearbetas, som behöver upp till ytan. Men jag har börjat, börjat laga mig själv. Jag som altlid sagt att jag är så stark för att jag klarat mig så "bra" genom all skit, men icke att förglömma vad det egentligen är att vara stark! (se denna länk).

I vilket fall så har både onsdagen och torsdagen varit bättre dagar, inga tårar, mindre grublerier och mer skratt, även om det fortfarande finns något som tynger mig, något som jag inte riktigt kan sätta fingret på.

Onsdagen och torsdagen har båda innehållit jobb, sol, härliga lunchpromenader, mys i solen med vänner och träning.

Imorgon fredag blir det jobb och sen en after work i solen - fiiina grejer!
Vad som händer på lördagen är dock inte riktigt klart än, men blir nog bra! Hoppas i alla fall att jag kommer ut till havet på dagen, vorek kul att njuta i solen och få lite färg!

Inga kommentarer: