tisdag 29 juni 2010

Ileostomi eller IRA?

Fick nyligen en fråga ang. om valet mellan Ileostomi och IRA? Har fått denna fråga förr så tror det, för er som er intresserade av hur jag upplever skillnad/valet, och vilket beslut jag skulle tagit med facit i hand. Kolla under rubrikerna IRA, Jag och min sjukdom, Stomi - i högerlisten så ska det nog finnas lite information där. Ska dock skriva ett nytt inlägg om detta, då frågorna kommer titt som tätt. Och Jenny - om du vill ha kontakt med mig, skriv din mail eller msn adress som en kommentar. Som jag tidigare sagt är det nog lättast med msn då jag har en tendens att glömma svara på mail, dessutom tror jag svar blir mer levande då man kan ha en diskussion, istället för en monolog som mail lätt blir.

Hoppas ni alla får en underbar dag!

Inga kommentarer: