måndag 21 juni 2010

Jag försvann visst lite...

Vet inte varför det inte blivit så mycket bloggande det senaste...bara inte blivit av.

Helgen var UNDERBAR!!

I fredags var jag på aw med några vänner, blev en lång men lugn aw för min del - en drink, ett glas vin och en cider, och massa god mat! Var dock kvar till 23.30. När det började beställas in en champangeflaska som det sprutades med samt ett helrör Smirnoff och folk började kasta is, så kände jag att det var dags att gå hem. På lördagen tog jag sovmorgon, var förbi systemet och handlade en sväng. Kl.16 var det middag hos mamma - grillat!! Lekte lite roliga leker - jag, mina syskon + respektive samt deras barn, mamma & Leif samt hans barn + deras respektive och barn. 11 vuxna och 6 barn... jag den enda singeln, såklart. Men singel som man är, kl.20 lämnade jag gemenskapen och cyklade en och svidade om. Tog mig till Emma dit även Maria kom. Förfest med vin, musik, skratt och fulkort! Ut på Krogen och dansade. Stannade tills det stängde och traskade sedan hem.

Söndagen ägnades med mina vänner/kollegor. Hade tänkt besöka Liseberg men regnade så blev en fika och en spontanbio. Såg en film som jag tror hette Greenberg - den var totalt värdelös!!

Idag var jag duktigt och gick upp 05.45, tog en morgonpromenad. Jobbat och nu kom jag precis hem från träningen. Körde mitt livs andra bodycombat pass - himla kul måste jag säga! :)
Köpte förresten två bikinis förut idag (hmm...jag som redan har massa...), och det var hjälp att bli motiverad till att träna mer - så är ett tips för er som behöver komma igång med träningen! :)

Inga kommentarer: