tisdag 8 juni 2010

Semesterplaner

Efter att varit ledig från jobbet 3 veckor i mars, då jag var i Thailand, så tar jag bara 3 veckor semester i sommar. Då vi nu för tiden bara är 4 st som arbetar på kontoret på min enhet och vi måste vara minst 2 personer inne samtidigt, så var semestern lite svår att planera... Som tur var tog ju jag å Sjökan bara 3 veckor var... Men min semester blev dock tidigare än vad jag vill ha den (v.27.29) och jag är därmed först ut på semester. Detta ger mig en stress över att när jag kommer tillbaka så kommer jag få jobba halvt ihjäl mig under återstående veckor då de andra är lediga.. På min typ av jobb finns det nämligen inget som heter vikarier...

I alla fall, kände att ska jag få ut något av min semester så behöver jag miljöombyte! Kan inte vara hemma hela de tre veckorna, och nu så har jag och Å tagit tag i detta och hittat en lägenhet i Halmstad att hyra, en kort busstur från underbara Tylösand! LÄNGTAR!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju hur toppen som helst!!!men hoppas att du ändå inte jobbar ihjäl dig så klart!!

kram/v