onsdag 30 juni 2010

Tidig morgon

I morse ringde klockan kl.05, jag studsade då hur sängen, pigg och glad som en lärka! På lätta snabba steg promenerade jag sedan kl.05.20 till gymmet där jag tränade styrketräning i ett svalt skönt gym!
En sån underbar början på dagen!

Eller om vi ska vara helt ärliga:

I morse ringde klockan kl.05, jag rullade jag ur sängen, kände mig som en levande död! Trött i ögon, huvud och kropp släpade jag mig sedan kl.05.20 till gymmet där jag tränade styrketräning i ett skitvarmt gym, som snarare kändes som en bastu!
En sån underbar början på dagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Även om vi tar "ärliga" början på dagen så tänk som så här:

Du gjorde det!!

Skitbra!

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare. Du gjorde det!
Härlgit tjejen!
Hur är det annars med dig. Snart semsester för dig har jag sett...underbart!
Några planer? Här blir det det som faller oss in. Elsa kommer på besök framöver ska bli skoj. Kramar nillano