torsdag 10 juni 2010

Shopping

Vad hände med att Å övertalade mig att skippa fysträningen och hänga med henne och shoppa istället? Kan väl erkänna att jag inte var så svårövertalad...
5 min innan hon frågade sa jag till min kollega att jag hade ett enormt shoppingsug, så var väldigt lätt att få med mig! OCh självklart var det jag som shoppade mest! Fick med mig tre par skor hem från skopunkten, kan ju liksom inte bara köpa ett par skor i den affären. Och då har jag ändå inte köpt den typen av skor som jag var sugen på, som var en låg vanlig typ vardagssko med snörning. Men fick i alla fall köpt en öppen partysko, alltså en s.k sandalett.
Sen så blev det ett linne för 50 kr från H&M som var asskönt samt ett par träningsbyxor (som jag verkligen behövde!). Trillade sen in i en typ presentaffär som från utsidan inte såg mycket ut att ha, men där hittade jag massor - men köpte bara en del :) Blev i alla fall en ny papperskorg till toalett, som jag varit ute efter ett tag, kostade bara 60 kr! Och så blev det en söt text som i trä där det står God natt, som jag spikat upp ovanför sängen. Hittade även världens mysigaste filt som jag blev helt kär i!!! Var en trevlig eftermiddag men fin shopping!

Inga kommentarer: