söndag 2 maj 2010

Helgen!

Har som vanligt haft det bra! Fredagen blev det utgång med vännerna - en helt ok kväll får man väl säga.

Lördagen startades med en pizza med Qvinnorna, sen vid kl.17 samlades vi på den lokala krogen/puben för lite nachos och mojitos! Där börjades det snackas om utgång även på lördagen. Jag kände dock att det räckte bra med att varit ute på fredagen. Var ute dubbla dagar förra helgen och har inte varit nykter en lördag på...ja, jag vet inte hur länge. Och både jag och min plånbok skulle onekligen må bra av en hemmakväll! Så hyrde film och köpte godis och hade myskväll med Maria istället.

Vaknade på söndagen kl.08 för att tvätta! Solen sken och jag gav mig ut på en skön morgonpromenad. Kan säga att jag var sjukt nöjd med att inte vara bakis och seg, för en gång skulle. Sedan åkte jag och Maria till Ikea för att kolla lite och käkade lunch. Väl hemma igen var jag seg, och fick inte alls gjort allt jag borde ha gjort (vilket jag har dåligt samvete för...) men satte mig i solen på min balkong och läste lite. Så blev en slapp skön kväll hemma.

Hoppas ni alla haft en underbar helg!

Inga kommentarer: