måndag 3 maj 2010

Fråga?

Ok, ni är flera som har sagt att min blogg har varit till hjälp för er, så nu tänkte jag vända på steken och se om ni kunde hjälpa mig.

Jag har funderat över det här med "stoppande medicin" såsom loperamid och dimor t.ex. Har ni som använder dessa märkt av någon skillnad olika läkemedel emellan? Jag använder nämligen främst loperamid och har fått för mig att den inte verkar ha någon större effekt. Vet i och för sig med mig att jag slarvar med intaget av den och bör ta den mer regelbundet.

Hur funkar det för ER? Vad har ni märkt för skillnad, vad funkar bäst?

Tacksam för svar!

4 kommentarer:

Ina sa...

För mig har det inte heller haft någon större effekt, har använt både dimor och imodium. Tagit dom regelbundet med maxdos på 8 tabletter per/dag.Så nu tar jag inga, och det funkar rätt bra ändå!

Mvh Ina

Nillano sa...

Jag har märkt skillnad... Kram

Anonym sa...

Åhh du e ju en pärla Hellie!!Tusen tack!!
Så tacksam för att du mailade mig så snabbt!
Nu ska jag göra slutklämmen på ansökan ikväll o sen besöka gula lådan morgens.Tack Hellie!

Bauta kram/veronica

maria sa...

Hej, om jag anvander loperamid regelbundet (dagligen) sa har det effekt pa mig. Om jag ar ovanligt 'dalig' tar det dock ett dygn innan jag tycker mig se nagon effekt./maria