fredag 16 april 2010

TACK!

Ibland får jag kommentarer från personer som berättar att min blogg hjälpt dem i deras situation, och detta betyder oerhört mycket!!! Är ju mycket därför jag har bloggen.
Vet att jag i dagsläget inte skriver så mycket om min sjukdom och hur jag mår, troligen eftersom jag mår ganska bra! Och jag är ju trots allt mycket mer än en sjukdom :)

Vill i alla fall säga att om några av er som läser min blogg och skulle tycka att det skulle vara skönt att komma i kontakt med någon i samma/liknande situation eller någon som i alla fall nefunnit sig i situationen förut, så finns jag här. Skriv en kommentar med er mail- eller msnadress så ordnar jag det. Kommer självklart inte publicera kommentaren. Kan också säga att jag vet att jag ibland har svårt att få tummen ur och maila, så är det ok för er så är nästan msn bästa sättet att få kontakt med mig.

Inga kommentarer: