söndag 25 april 2010

Helgen avklarad!

Då var den över, helgen alltså... Som vanligt önskar jag att den vore längre än vad den var.

I fredags var vi på en fest, jag var dock trött som en liten gnu så när de andra gick ut på krogen så åkte jag hem...eller ja, fick vänta på över en timma på bussen hem för missade föregående buss med en minut, så var ändå inte hemma förrän kl.03.

Lördagen var slapp till en början, ingen träning eftersom jag inte vill träna med alkohol i kroppen, så mötte upp Maria för en fika på stan. Sedan bar det av hem för att göra sig i ordning inför Angelas 31 års fest. Passade även på att sitta i solen på min balkong en stund - underbart!

Hos Angela bjöds det på mumsig mat och god dryck! Sedan begav sig en liten, men tapper skara ut på byn för lite fest! Var 80 tals tema så blev massa go musik!

Idag sov jag lääänge, vaknade ett par gånger men gick upp först kl.12. Och sedan blev det 4 års kalas för min brorson, sötnöten!!! Var mys att träffa familjen och alla syskonbarn!!!

Underbar helg - längtar redan till nästa!

1 kommentar:

sakke sa...

Men jag längtar inte efter nästa helg! jobbhelg... eftermiddagar hela helgen. Men det kan nog bli roligt ändå :) Hoppas du får en trevlig vecka!