torsdag 8 april 2010

Ja, jag lever och är tillbaka i "verkligheten"

Tillbaka hemma och i verkligheten nu då - fel sida av verkligheten om ni frågar mig...

Har haft en helt underbar resa och har verkligen fått mersmak. Ifall jag får ihop pengarna så åker jag förhoppningsvis nästa år igen, för att fira Therese 30 års dag i Thailand!

Har köpt med mig en lite söt nyckelring som sitter på jobbnyckelknippan i ett försök att påminna mig att härda ut och att jobbet i alla fall ger mig pengar, även om det är alldeles för lite pengar...

Påsken var underbar med 30 års fest (dock med en ledsam inscident för en vän...), familjemiddag och massa njutning.

Är sedan i tisdags tillbaka på jobbet, och här är allt precis som vanligt - d.v.s för mycket att göra på för lite tid...

See ya!!!

Inga kommentarer: