måndag 12 april 2010

Måndag 12 April 2010

Jag älskar helg!!!

I fredags var jag hemma och tog det lugnt, städade inför lördagen och så... För på lördagen kom 5 vänner hit på middag. Vi träffas varannan månad och äter och festar ihop och denna gång var det min tur att vara värdinna. På förmiddagen blev det en fika i solen och sen var det dags att stresa ihop maten, fixa lägenheten och mig! BLev en trevlig middag förutom att jag plöttsligt fick väldigt ont i magen, på precis fel sätt... Var första gången sedan operationen i december som jag fick en sån tydlig "stoppkänsla". Vid ett tillfälle i Thailand kände jag av det men gjorde mycket mindre ont än i lördags. Blev riktigt rädd, har ju mått så bra sen december och så känner man igen känslan och så kommer alla minnen tillbaka... La mig och vilade en stund, bad vännerna vara kvar och äta efterrätt. Ett tag senare hade känslan helt försvunnit och jag kunde återgå till middagen. Blev sen en sväng ut på byn här hemma, var massa folk man kände ute så var riktigt kul!

På söndagen var det lite städning, tvätt, trötthet och en film på kvällen som gällde!

Ännu en bra helg har passerat - och jag är redo för fler!!!

Men först ska man ta sig igenom ännu en arbetsvecka

1 kommentar:

Therese sa...

Helger är svinkul, precis som vi brukar ha det!! Och snart kommer det en till och vem vet vad som händer då, hö hö!!
Men du stavar som en kratta i detta inlägget, har du nåt kletigt i tangentbordet tro?? :P