söndag 21 november 2010

Magen gör comeback

Vad i HELVETE! För första gången på flera år, sedan innan jag operarade bort den jäkla tjocktarmen, så är det blod när jag är på toa!!!

Jepp gott folk, mina toavanor gör comebacke på bloggen - take it or leave it, men min sjukdom är (tydligen...) en del av mig för alltid. Och även om jag inte skriver så ofta om min mage, tarmar/bristen av tarmar och toabesök så är det en del av mitt liv än, bara inte lika synligt här längre.

Tänk om man för en dag i livet kunde få låna någons normala mage, det finns så mycket kul jag skulle göra då, utan några jävla begränsningar!!!

SUCK!

1 kommentar:

Anonym sa...

usch, jag lider med dig och hoppas det är en tillfällighet! vad betyder det...jag trodde inte UC kunde komma tillbaks sen tjocktarmen var borta? eller kan den komma tillbaks i pouchen?
ja, dessa himlans magar. är oerhört less jag med. nyopererad för fjärde gången. sitter med ett delvis öppet sår samt en infektion som hittat ut sidan om stomin. känns helt hemskt just nu.../kram maria