fredag 12 november 2010

Happy friday

Började dagen med att bli försenad till jobbet då jag inte hittade min ena katt. Har som regel att kolla så de inte blivit instängda någonstans. Då jag inte hittade Sixten så började jag leta först i klädkammaren sen i alla andra rum, under sängen @ soffan i skåp och lådor, t.o.m
I kylen. Klädkammaren kollade jag i flera gånger då de gärna smyger in där när jag öppnar, samt att det är lite rörigt så man hittar dem inte alltid genast. Efter att letat där massa gånger gick jag in en sista gång. Istället för att säga hans namn sa jag nu mjau. Då hördes hans lilla jamande svar. Hittade honom inte först, men sen visade det sig att han låg i en av trådbackarna, i en av dem jag hade skjutit in när jag letade efter honom, så med andra ord kunde han inte ta sig ut på egen hand.

Kom alltså försent till jobbet, men nu är iaf arbetsdagen avklarad. Sitter på bussen på väg till kickboxningen, och efter det ska jag på bio med Therese. Vi ska se "the social network", ska bli mys!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: