måndag 15 november 2010

Mååååndag!

Sitter på bussen på väg till jobbet, galet trött! Var ute en sväng i lördags, borde dock stannat hemma, var ju bara 18 åringar ute. I vilket fall så gjorde detta att jag var rätt seg igår så tänkte att jag skulle lägga mig tidigt, men så blev det självklart inte. På grund av att jag var så trött så undvek jag in i det sista att hämta tvätten i tvättstugan och laga lunch till jobbet, blev lite av ett moment 22 alltså...

Förra veckan var jag förkyld, snorig å härlig, så blev minimalt med träning. I fredags tyckte jag att det kändes som det hade gått över. I lördags när jag vaknade var dock halsen lite konstig och detta utvecklades under dagen till fullfjädrad halsont! Suck! Vill ju träna!! Ena halsmandeln är så svullen att den når gommen så träna vore väl inte så klokt... Så får se vad jag hittar på idag. Blir nog att ta mig till Ica och handla efter jobbet, sen laga lunch till tisdag och onsdag, städa lite och slappa på soffan.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: