måndag 29 november 2010

Bodypump

Förra träningsveckan var katastrof!! Tränade bara måndag och tisdag, men kan väl kanske skylla på att jag gjorde en rätt stor tatuering på onsdagen?
Dessutom åt jag en jäkla massa skit förra veckan, godis, kakor, chips + drack alkohol = ingen bra vecka.

Men nu är det ny vecka och denna har jag börjat med ett pass bodypump. Senast jag körde pump höjde jag på ben, rygg och triceps. Idag höjde jag igen, på rygg och utfall så känner mig ganska nöjd med dagens insats. För kände mig ändå rätt klen idag, men så blir det ju om man inte håller igång kroppen. Ville egentligen köra 30 min crosstrainer också med Therese hade bråttom hem för att spel match så det hanns inte med. Imorrn blir det kickboxning , på onsdag & torsdag blir det ingen träning för då ska jag umgås med lite olika vänner. Sen kickboxning på fredag igen, och på lördag är det endags träningsläger med kickboxningen - ska bli så kul!! Söndagens träning får nog bli lite kondition och styrka på egen hand.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: