måndag 4 oktober 2010

Vart är bussen?

Idag har jag haft problem, stora problem, med bussarna!

Istället för 20 min tog det 1 tim & 20 min att ta sig till jobbet - sjukt surt när jag för en gångs skull var i god tid till rätt buss! Men var tydligen stopp nånstans på motorvägen...
När jag sen skulle hem så lyckades jag missa bussen med några sekunder, bara till att vänta 30 min till nästa buss...som dock aldrig kom! Så stod ute en timme och väntade, och då var dessutom bussen som väl kom sen...fick tjata på busscahuffören att ringa nästa buss som jag skulle med så den kunde vänta nån enstaka minut så jag skulle slippa att missa anslutningsbussen också...
Detta ledde i alla fall till att jag missade core-passet jag hade tänkt vara med på och blev bara body combat, men var gött det också!

Annars då, ja det är upp och ner... Alldeles alldeles för mycket att göra på jobbet, har en grym inre stress över en hel del som måste vara klart innan nästa fredag, men men bara till att bita ihop! Vill dock inte behöva skippa träningen nån dag för att jobba över, får se om jag slipper detta... Nästan så det är värt att gå in på helgen istället för träningen är otroligt viktig för mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej har en fråga hur gick det med din ansökan om bilstöd?Har själva ulserös colit och funderar på att söka det.mvh Andreas
ps (msn)jelenko76@hotmail.com