onsdag 13 oktober 2010

Här alla känslorna på en och samma gång...

Igår var en helvetes dag - jag kom till insikt i vissa saker som å ena sidan ger en härlig känsla i kroppen men som å andra sidan, när jag tänker efter, bara gör mig ledsen...

Samtidigt är min arbetssituation inte till nån hjälp direkt, är alldeles för mycket att göra. Känns som om jag skulle behöva vara på fem ställen samtidigt för att hinna med allt. Visst jag tycker om att ha mycket att göra, men det finns ju gränser... I mitt jobb blir man aldrig klar, och man kan aldrig göra allt som man hade velat eller som behövs. Men när man inte ens hinner med måstena så blir det svårt... Och det verkar bara bli fler måsten för var dag.

Suck för min tillvaro just nu säger jag bara! Satt med gråten i halsen hela dan igår. Gick så långt att jag hoppade kickboxningen bara för att åka hem å krypa ner under en go filt i soffan. I vanliga fall är det ju träning som får mig på bra humör, som är det jag längtar till när jag har jobbiga dagar. Men denna gång hade det gått för långt och jag ville mest bara gå och gömma mig...

Inga kommentarer: