torsdag 7 oktober 2010

Helsingborg

På tåget hem från Helsingborg nu, varit där en kort visit i jobbet för ett studiebesök.

Igår påbörjde jag äntligen en utbyggnad av en av mina tatueringar. Blir finfina rosor men kommer ta ett tag tills det är klart. Blir troligen två sittningar till, och ska bli spännande med det färdiga resultatet.

Så igår blev det med andra ord inte någon träning och vet inte hur jag ska göra idag heller. Onsdagar har ju blivit min vilodag, men då har jag kommit hem betydligt tidigare än vad jag gjorde igår. Och när jag kom hem igår så var jag dessutom dödstrött så blev inte mycket nys med katterna.

Idag är egentligen bodycombat som gäller, men saknar mitt hem och mina katter. Imorrn ska jag träffa Therese efter träningen så då blir det sent och på lördag ska jag på kalas och kommer ev inte hem förrän på natten. Ja, jag får väl se hur det blir idag. Ifall det blir träning måste jag hem och
byta om till fort fort!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: