fredag 22 oktober 2010

Tiden susar förbi!

Veckorna går fort, snart är det vinter - vart tog detta året vägen?

Känns som en evighet sedan jag var i thailand, men jäklar vad jag längtar tillbaka.

Året hittills har på många sätt varit bra, har inte varit på sjukhus en enda gång, inte ens lämnat ett blodprov (och kan lova att mina kärl behövde vila från detta) och inte en enda karensdag har jag haft i år (om jag minns rätt).

Jag har kvar massa underbara vänner i mitt liv, och även träffat nya! Lärt känna nya människor som gett mig nya erfarenheter, tankar och känslor.

Jag har äntligen kommit i gång med träningen. Januari & februari var ju lugnt då jag var nyoperarad. Mars var jag i Thailand och efteråt tog det ett tag innan jag vaknade till liv. Sedan åkte jag på en dunderförkylning och sommaren festades bort. Men nu är jag igång, sedan augusti skulle jag tro det är. Snart tre månaders regelbunden träning utan sjukdom - lite av ett rekord! Dessutom så har jag börjat träna kickboxning - något jag velat göra i cirka 15 års tid.

Tiden susar förbi - men glöm inte att livet är här & nu!

1 kommentar:

Kekke sa...

Hej tjejjen!
Härligt att höra att det går så bra med allt!:D Är själv lite nyfiken på kickboxning. Vart nånstans är du på det?? Är det så roligt som man tror att det är?;)
Ha det bäst!! =)