söndag 31 oktober 2010

Söndag 21 oktober 2010

Sista dagen denna månaden, och bara två månader kvar på året! Jäklar vad fort det går!

Helgen har varit bra. I fredags så blev det en sväng ut på krogen här på hemmaplan, var ett tag sedan sist. Men även om det var trevligt att gå ut med några av vännerna så måste jag säga att jag är ganska trött på att festa här, vill hellre in till storstan där det är massa nya människor och man är i alla fall lite anonym.

Seg som attans i lördags, drog in till stan med några vänner, åt lite och kolla i affärer. Var dock för trött i huvudet för att orka ta beslut kring att köpa något, så kom hem utan massa sånt.

På kvällen blev det filmmys med Maria, hon gick sen ut med Tesse på byn men jag kände att jag inte hade lust att vara bakis ännu en dag, så jag cyklade hem och kröp ner i sängen istället - duktiga jag!

Inga kommentarer: