fredag 3 september 2010

Oooops!

Jag försvann visst ett tag, som någon trevlig påpekade :)

Behövde en paus antar jag. Vad har hänt sen sist? Mycket och inget skulle man kunna säga.
I grund och botten har allt varit som vanligt, jobb och fest med andra ord. Har fortfarande världens goaste vänner - fan va glad jag är över att ha er!

Jag har börjat kickboxning, sedan förra veckan. Kommer bli kanonkul tror jag! Har velat börja med kampsort sedan jag var cirka 14 år, och äntligen, 15 år senare, så är det dags! Tack Emma <3

Sedan så har en dörr öppnats, en dörr som inte var min, så den har stängts igen, fast den är lite trög... Försöker öppna några fönster under tiden så kanske det blir lättare. Jag kommer hitta rätt dörr förr eller senare, det hoppas jag i alla fall!

Har varit förkyld i en månad nu, det två första veckorna var bedrövliga, sedan blev det bättre. Nu är det dock sämre igen, snörvlar och hostar...jag som precis hade kommit i gång med träningen. Blir lite kickboxning idag i alla fall, vill inte missa något :)

Igår var faktiskt en dag som var lite fantastik vad gäller magen, på hela arbetsdagen var jag på toalettern en (!!!) gång, och på natten vaknade jag först kl.05 för att gå på toa - helt jäkla fantastikst!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jippie Hellie e tillbakks!!!!

Skönt att du är ok trots mega tradig förkylning!

Kampsport fräckt,du får berätta hur allt går då!

Ha en helg av godigaste sort

kram/v