tisdag 14 september 2010

Fit for fight

Har kommit i gång med träningen igen och det äroootroligt skönt! Efter operation, rehab efter operation, thailand, en vår som försvann, en sommar som festades sönder och en månads förkylning så är jag på banan igen!!!

Förra veckans träning såg ut så här:
Måndag: Vilodag - förkyld
Tisdag: core 45 min (var fortfarande lite förkyld så skippade kickboxningen)
Onsdag: Core 45 min + fys 60 min
Torsdag: Body combat 60 min
Fredag: Kickboxning 90 min
Lördag: Styrketräning
Söndag: Vilodag - Promenad 5 km

Denna veckan:
Måndag: Core 30 min + Body combat
TIsdag: Kickboxning 80 min
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Bodycombat
Fredag: Kickboxning 90 min
Lördag: ???
Söndag:???

Nu ska jag hitta tillbaks till formen igen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wohoo the girl is back!!Härligt!
kram/v

TesseT sa...

Jag vill osså..... :) Duktig du e!