fredag 16 juli 2010

Livet är en fest - och jag är bjuden!

Kvällen igår blev återigen en kul kväll! Men med något för mycket alkohol kanske för min del...

Har lite sorg i hjärtat över att nästa torsdag är min sista chans att festa till det denna sommaren på dessa trubadurkväller, för sen börjar jobbet igen! Är så sjukt kul och lyckade kvällar, varje vecka. Så mycket roliga saker, så många härliga skratt, så mycket människor, möten och möjligheter!

Sommaren är det bästa jag vet, men verkar som om somaren också är en tid för förvirring. Känner mig förvirrad över livets val och möjligheter, över sånt som händer som man inte trodde skulle hända, och över sånt man inser att man vill ska hända... Men det enda man kan göra är att fortsätta leva sitt liv på bästa sätt och njuta här och nu, så får man hoppas att förvirringen släpper tillslut, för längtar efter känslan då allt bara känns så där självklart!

Inga kommentarer: