torsdag 15 juli 2010

Länge sedan sist

...men har varit upptagen av att njuta av livet på många olika sätt och vis!

Skulle varit i Halmstad/Tylösand från lördag till lördag, men åkte hem redan på tisdagen, av anledningar jag inte tänker gå in på här. Den tiden jag var där var i alla fall kul, och väl hemma igen så har jag också haft kul! Katterna blev helt överlyckliga när jag kom hem och livet leker.

Förra veckan blev det party torsdag, fredag och lördag - tre sjukt lyckade kvällar!

Torsdagen var det trubadurkväll, fredagen blev en spontanutgång och lördagen en utgång med ett par fina vänner på ett ställe som nästan var tomt, men vi visade att "man har inte roligare än vad man gör sig"! Det hela slutade med efterfest hos Therese och tre killar som dansade ballongdansen för oss. Sen däckade jag och Therese i henne säng. Jag vaknade vid kl.07 och såg då att en av karlarna som var på efterfesten låg vid våra fötter i sängen och hulkade, kändes ju sådär trevligt...Tog i alla fall mitt pick och pack och traskade hem för skulle ju fira min födelsedag med familjen på söndagen. Blev en annorlunda och mysig födelsedag, har världens finaste familj!

Är nu inne på min andra (av tre) semestervecka och jag älskar att vara ledig!!

Idag är det torsdag så är dags för ännu en trabadurkväll! Kan sluta precis hur som helst!!!

Livet leker!!!

1 kommentar:

Therese sa...

Det var en sjukt kul lördagskväll och vilken present du fick!! Den ballongdansen glömmer man ju inte i första hand! :) Du tog ditt pick o pack säger du, men du glömde faktiskt höööönden som låg vid fötterna.....!!! ;)