tisdag 27 juli 2010

Allt är som vanligt...

Så fort man hade varit på jobbet i två timmar kändes det som om man aldrig hade varit därifrån... Allt var precis som vanligt, på gott och ont...

Kvällen bjöd på ett underbart bodycombat pass, var skönaste träningspasset på länge - och usch vad jag har tränat dåligt det senaste, men nu jäklar är det fullt ös igen! Har dock känt sedan i natt att jag har lite ont i halsen och ena halsmandeln är rätt svullen - aj aj, inte bra! Men så går det väl kanske när man festar, festar och festar... Verkar dock inte vara halsfluss (hoppas, hoppas) för det brukar jag kunna identifiera ganska snabbt, van som jag är!

Idag blir det alltså ingen träning för mig, ska istället in till stora staden kolla lite kläder och så... Har lite ångest redan för att göra slut på pengar faktiskt, gick så jäkla mycket förra månaden så bör egentligen spara... ska försöka å verkligen bara köpa sånt jag verkligen vill ha/behöver!

Har i och för sig redan köpt ett dyrt nagellack som jag var så sugen på att se om det var bra, samt en dyr mascara - har använt samma jäkla mascara i alla år då jag har vattenfast och inte har hittat någon annan som jag tycker sitter lika bra. Men nu passade jag på att ge en annan chansen.



Någon som provat detta märke? Köpte färgen "Purple Panic"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm nu i regnbågsveckan kan du väl ta en mix och så slipper du ju välja ;)

/v