torsdag 23 juli 2009

Torsdag 23 Juli 2009

Aj aj aj! En sådan underbar träningsvärk jag har! I tisdags körde jag box, för första gången sedan efter IRA operationen. Tyckte det kändes helt ok under passet, lite småöm och stel i rygg, axlar och armar dagen därpå (igår), igår tränade jag bodypump (som vanligt) och under passet kändes det rätt tungt i dessa kroppsdelar, men jag bet ihop! Efteråt var jag helt slutkörd och idag är det en skön träningvärk i kroppen kan jag lova!

Näst sista arbetsveckan innan semestern är snart slut...regnet öser ner? Är verkligen allt det fina vädret för denna sommaren slut? Hoppas verkligen inte det!!! På lördag ska jag åka till Tylösand en natt med tre andra tjejer, drar till för att festa lite, komma bort från ens vanliga trakter. Ska bli superkul!!! Hoppas bara att det kommer in tillräckligt med avbokningar så vi får rum på Hotel Tylösand.

Inga kommentarer: